neljapäev, 9. veebruar 2017

Ma sain tädiks!

Veebruari alguses sain ma ühe armsa pisikese piiga tädiks ja nagu ühele käsitööd armastavale tädile kohane olid mul juba väiksed papud ja kindad ootamas.


Tegelikult olen ma neid papusid ja kindakesi juba päris mitu komplekti teinud. Esimesed papud ja kindad tegin siis kui esimest last ootasin. Kahjuks ei taibanud ma nendest ühtegi pilti teha. Tütart oodates valmisid järgmised roosad papukesed.


Pisut hiljem tegin ühed lumivalged papud sõprade jõuluajal sündinud pojakesele


Nüüd alles mõned kuud tagasi valmisid papud ja kindad beebit ootavale töökaaslasele


Panen siia ka õpetuse, juhuks kui keegi tahab proovida
Loo üles 10 silma ning koo edasi-tagasi ripskoes 2 rida. Seejärel kasvata kummastki küljest 1 silm.
Jätka ripskoe kudumist kuni töö pikkuseks on 42 rida. Nüüd kahanda kummastki servast 1 silm.
Sussikese tald ongi valmis.
Nüüd korja üles silmad kõigilt kolmelt küljelt nii, et külgedelt saad 21 silma ja otsast 10 silma. Kokku on varrastel nüüd 62 silma.
Koo ringselt 7 rida parempidi koes.
Jätka kudumist ainult ühest otsast edasi-tagasi kududes. Iga rea lõpus koo viimane vardal olev silmus ja külje vardal olev silmus kokku. Jätka kudumist seni, kui ka küljevarrastel on 10 silma.
Koo ringselt parempidi 2 rida. Järgmisel real koo kaks silmust kokku ja tee üks õhksilmus. Jätka selliselt kudumist seni kui ring on täis.
Koo 10 rida parempidi koes. Seejärel koo jälle ühel real kaks silmust kokku ja tee üks õhksilmus.
Nüüd koo veel 5 rida parempidi ning lõpetuseks koo kõik silmused maha.
Viimistlemiseks keera ülemise õhksilmuste rea kohalt töö äär sissepoole ning õmble välimise külje külge. Nii saad ilusa sakilise serva. Peida otsad.
Alumisse aukude ritta põimi pael papude sidumiseks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar