esmaspäev, 23. jaanuar 2017

Isetegijast kadus kõik

Tegelikult olen oma käsitöö blogi pidanud juba aastaid. Kasutasin selleks alati Isetegija.net keskkonda, sest seal oli kõik info kohe kättesaadav ja kerge oma postitusi vestlustesse linkida.
Paraku juhtus nii, et ühel päeval, kui ma jälle Isetegijasse läksin, vaatas mulle esilehelt vastu teada, et mitmed kasutajad ja blogid on Isetegija portaalist müstilisel moel kaduma läinud. Minu blogi koos nendega :(


Kõik see info, mille ma aastate jooksul enda (ja teiste) jaoks olin talletanud, oli korraga kadunud. Olin ikka püüdnud iga tehtud asja juurde panna kirja, kui palju ja millist materjali kulus, mitu silma kudumisel üles lõin jne, jne. Nüüd oli see kõik kadunud. Esimese hooga olin üsna pettunud ja otsustasin, et sellega on minu käsitöö blogi pidamine lõppenud ja rohkem ma vaeva ei näe.
Mõne aja mööduded aga otsustasin siiski uue blogi teha. Igal juhul otsustasin, et sel korral proovin bloggeri keskkonda ja Isetegijasse enam oma blogi postitusi ei tee.


Püüan siis siia esmalt taastada kõik, mis ma siiani olen teinud ja mille kohta mul mingisugustki infot alles on jäänud. Eks siis edaspidi saab jälle uusi tegemisi ka lisama hakata.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar